Uncategorized

Härlig träning



Det är torsdag och jag har varit ute och ränt och fixat massvis med saker, men nu sitter jag och jobbar hemifrån innan det är dags för inspelning senare ikväll. Det är hektiska tider, men jag känner verkligen att jag klarar det nu när tränar så mycket som jag gör.


Jag blir verkligen stolt över mig själv att jag känner mig starkare än någonsin och då har jag ändå fyllt mina 30 och fått ett barn. Det skulle vara så kul att försöka hjälpa er med träningsmotivationen mer och göra något ihop. Jag har verkligen hittat rätt, men det tog några år haha. Boris och jag firar 1 år av regelbunden träning om två veckor och det är tack vare honom som jag verkligen har hittat tillbaka till gymet istället för pass. Ni är många som frågar hur träningsupplägget ser ut men vi gör verkligen olika övningar varje vecka. Men typ såhär kan det se ut.

Måndag. Ben och rumpa.
Tisdag. Överkropp
Onsdag. Kondition och mage.
Torsdag. Helkropp.
Fredag. Ben och rumpa.


1. Att det viktigaste som jag har lärt mig det här året är att man faktiskt inte behöver komma ut från gymet halvt döende bara för att känna att det varit ett bra pass.
2. Att även om man bara gör lite en dag så är det alltid bättre än ingenting, så man behöver verkligen inte sätta så hög press på sig själv.
3. Att det så viktigt att variera träningen för att få resultat! Numera tycker jag inte att det är ångest att gå och träna!

Jag har gjort en ny flik på Instagram med lite träning och ska fundera lite på hur jag ska styra upp den bättre 😀

Men huvudsaken är att träning får mig att må så bra och att kunna fokusera på jobbet + att jag känner att jag hjärnan fungerar mycket bättre.
Jag vet att jag tipsat förut men jag gör det igen. Lyssna / läs boken Hjärnstark man blir så inspirerad!!!!

4 Comments

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *